Monday, December 13, 2010


Finally ! On 11 December 2010 , we've meet for the first time ! Pehh pukol 9 alarm clock aku da memekak , aku pun bangun . Then online kejap . Time tu da pukol 10 lebih , Shasha da bising suruh mandi . Haha siap-2 suma then kteorg pun gerak kl :) 12 aku da sampai pavi , semangat gilaa nkk meet dia . Haha tapi Adi tk smpai lagii . Sementara tggu si dia yg lembab ni , haha aku meet org lain dulu . Dalam pkol 3 or 4 cmtu , aku pun tk ingt Haha aku meet dia , kat entrance pavi . Dari jauh aku da nmpk dia , menggigil sudaa . Then dia da nmpk aku , bermule lahh date kite kan biee ? Haha xD Jln-2 kejap , pegi shisha . Aku da mule tunjuk prangai sebenar aku dpn dia , haha da tak fikir psl segan . Buang jauh-2 ! Hee , da habes tu kteorg pegi karaoke pulakk kat KTV . Tempah 2jam bhaii , gilee best dho ! Haha , membe ajak nyanyi ! so , aku pun nyanyi dgn suare sengau aku ni . OMG , bf aku dnga , bpk maluu ! Haha , da abes melalak , kteorg gerak pavi balek . Then lewat haa , Syasya pun ajak balik . Hee Seronok meet kau bie  Iloveyouu XOXO :)

No comments:

Post a Comment