Tuesday, February 1, 2011


Hahaha , happy happy day xD seronok dohhh tadi aku lepak ramai-2 dekat LAKE VALLEY ! Tapi . . tkde laa ramai sgt . Ehee Zul da call-2 tanye bila aku nkk gerak . haha tkreti sabar kea ! aku perempuan , kene laa siap lmbt sikit ! HAHA lagipun betri camera tgh charge doh . Tik tok tik tok . Sejam lepas tu , aku . Shasha , Ameyra and Nurin gerak naik teksi . Aku tktau jalan nkk pegi sane , so Ameyra & Shasha tolong handlekan . Mcm menyirap jea acik teksi tu , kelam kabut sgt xD Haha , da sampai . Nmpk Zul dgn Eyka da menunggu . Haha sorry lateee ;p Then sementara tggu adek angkat aku *Haziq , kteorg snap snap laa kejap . Ehee mcm babi jea sempat main kejar-2 lagi xD then Haziq da smpai , kteorg gerak McD pulakk :) Makan makan makan ~ Da abes , pastu ade group pakai tudung ni kerek pulak . Mentang-2 tu tempat korg , nkk tunjuk kepale besar dorg tu pulak . aku peduli ape , sound tepek laa kat dorg kan ! budak tu bole bantai tunjuk lidah kat mbe aku time kteorg nkk belaaa tuh . Haha sumpah budak-2 xD

No comments:

Post a Comment