Tuesday, February 15, 2011

Soryy late update, aku online mmg online tapi malas gilaa doh nkk log-in blogger, then nkk pk ayat sume . Haha skrg baru rajin sikit :p Okay , aku nkk story ni . Ehee, Last week aku balik kampung halaman, Johor Bharu . Ade kenduri :) Tapi tkde rupe kmpung sgt laa kn . Haha, kali ni special sikit . Nkk tau sebab ape ? sbb . . Shasha follow skali weh ! Weee seronoknyee, if tak aku bosan doh kt sane . Tktau nkk buatpe . Sbelom pegi tu, tk terfikir pun nkk ajak shasha . Time tu tga lepak 3 org dgn ameyra skali, then sha ckp bpk dia nkk balik kmpung sume, dia bosan kt rumah . Da lahh tkbole online, so aku pun tnye mak aku, boleh bwk kwn tk pegi JB ? Mak aku kasi :D Then aku teros ajak shasha . Haha, But dia da janji dgn Ameyra nkk teman pegi latihan cheerleading, so shasha kene fikir laa nkk follow sape . Sempat gaduh besar doh time tuh ! Pehh perit gilaa lah, haha sampai nangis-2 kteorg gaduh xD Then kteorg buat deal dgn Ameyra, lepas balik JB kene ajar cheerleading smpai competition nnt . Kene laa setuju :) Lepas settle sume, aku suruh Shasha kemas baju for 3 hari 2 malam . Dlm pukul 8 lebih cmtu balik rumah aku, aku pulak nkk kemas-2 baju . Then pkol 11.30 kod, kteorg bertolak ke JB dgn family aku :) Smpai sane pkol 3, teros tido . Penat penat ! Esok tu (sabtu) ade kenduri . Then petang tu Ameyra ajak skype . Lepas rindu ! Haha, then hari Ahad pulak, kteorg hang kt Johor Bharu City Square . Jmpe ex kteorg yg stay sane, Best doh! Lepas hang, siap-2 nkk balik KL pulak :) The End

No comments:

Post a Comment