Wednesday, January 11, 2012

Second date dgn Akbar, kitaorg tengok wayang cerita Hell's Gate. Time ni Shasha dgn Moose pun ada sekali. Thanks guys sebab temankan kitaorg. You're the best, hihi. Macam biasa, Akbar dgn Moose datang lambat lagi. Tapi takpa, i faham yg pagi tu korang kena pegi sekolah dulu kan. It's alright it's okay :) Shasha yang pilih cerita Hell's Gate ni. Ya Allah, bosan gilaaa kot. Ingatkan best, hahaha. Tapi nak taknak kena tengok jugak lah kan.

Hm habis wayang kitaorg pergi shisha then pergi makan dkt Pakcik. Time tu aku dgn Shasha je makan. Sbb kitaorg lapar gila kot. Hee aku suap Akbar sikit, then Shasha pun sibuk nak suap Moose. Haha then aku dah kenyang. Makanan tak habis lagi, Akbar suap aku, dia suruh habiskan jugak! Hish tapi aku tak habiskan pun. Akbar yg kena habiskan. Haha padan muka you b :p Then aku dgn Shasha rasa malas nak balik, so kitaorg plan nak overnight dekat Ampang.

Jalan-jalan kejap, then naik mono, naik train sampai ampang. Haha kitaorg lepak dekat apa tah nama tempat tu, aku lupa lah. Hish. Kitaorg borak-borak, gelak-gelak, having a great time sementara nak tunggu pukul 3 pagi. Akbar nak tengok bola, Man City kesayangan dia nak lawan. So takboleh miss! Hahaha.

The whole night kitaorg lepak kedai tu jela, hihi ada time tu aku dgn Akbar gaduh kejap sbb ex dia text. Hm k sumpah geram smpai tarik-tarik tali dekat beg aku. Aku merajuk dgn dia! Then dia pujuk-pujuk aku, dia ambik tali aku yg cabut tu, dia ikat dekat tangan kanan aku. Aww mcm dalam video clip Cody Simpson pula. Hihi then dia pujuk lagi. Lama-lama aku dah okay, aku pula ikat tali dekat tangan dia.

Akbar dgn Moose sanggup tahan mata sbb nak teman aku dgn Shasha overnight. Haha baiknya korang, even pagi esok tu korang kena sekolah pun tapi korang still temankan. K thanks a lot. Loveyouuu 

No comments:

Post a Comment