Tuesday, November 30, 2010


Kesiann ayah aku :( Ayah aku masuk hospital dohh . Tu haa , kaki dia tu berbalut , ni akibat jalan tk tngok bawah ! Haa ni nkk story nyh . Time tu birthday aku lahh (11.11.2010) . Malam tu plan nkk pegi smbut birthday aku , semua da ready siap-2 nkk keluar . Bpk aku bukak pagar , tngok *puup terjatuh . Rupe-2 nye , besi longkang depan ruma aku tu kene curi . Haihh padan lahh bpk aku bole jatuh , da kate time tu gelap . Bpk aku tk nmpk lahh kot ! Kejam gilee sape yg curi tuh , nkk jea aku tembak biya mampos ! Eee , nkk curi pun lain hari lahh ! nkk jugak curi hari birthday aku , pehh malang sial birthday aku :'( Sedih aku tngok muke bpk aku dlm kesakitan , so mak aku bwk bpk aku pegi merawat kt Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM) Tu haa hasil dia , gmbar aku tngkp tadi . Da bole kua hospital , 2 minggu then hari ni kene masuk balik , sbb kaki dia makin terok . But yg aku pelikk , tngok muke bpk aku HAPPY jea . Takde muke menunjukkan kesakitan pun . Haha , alhamdulillah :D Get well soon Daddy . Iloveyou

No comments:

Post a Comment