Monday, March 7, 2011

Harini aku dah start exam, bm dgn science. Peh macam haram soalan dia, wa ckp lu! Bm tu okay lagi, aku main taram jea buat rumusan. Haha ckgu bm aku dah lahh garang doh, aduh mesti fail. To cikgu bm, im sorry im sorry im sorry. Science pulak? err tkpayah cite dah tau kan. Sempat membuta lagi aku xD Ahhhhh stress gila! Aku benci time exam, mula lahh parents aku membebel suruh study! Err maklum lahh, tahun ni kan aku SPM. Aduhh, tknk amek boleh? Haha gila ape! Wajib amek laa, of course lahh aku nkk berjaya dalam hidup. Sape taknak tu mmg bangang! Tua nnt kau dduk tepi jalan, makan taik jelaa weh! Tui Hihi :D nkk jugak tgok mak bapak aku hidup senang. Skrg dorg sara hidup aku, so bila da tua aku kene balas jasa dorg kan kan? Korg pun same lahh, ikut sikit perangai aku ni! HAHA *gelabah tetek xD Haa, tahun ni adek aku *Fatin Nadirah pun exam, baru UPSR. Halamak ai, da berzaman dah. Kesian aku tgk dia, kang aku da abes sekolah, dia baru form1. Hahaha, padan muka kau dek! Alalala, study elok-2 yea. And thanks bace post aku ni, bebual lebih! Bosan tkde story. Haha Takecare :)

No comments:

Post a Comment