Thursday, March 31, 2011

Whoot whoot, aku masuk pertandingan menyanyi weh! Haha mcm ni cite dia :) Dalam 2 minggu lepas kod, Ameyra ni dia ajak masuk pertandingan "Perimbun Got Talent" sbb dia AJK kelab gema irama, so dia tolong uruskan sekali. wahh! First aku dnga mcm nk masuk dgn ameyra, but then dia ckp Dayah dah cop dia dulu. Alaaa shit! Hahaha, then aku ajak shasha pulak. Dia tknk jugak, errr lagipun if nk masuk kene bayar rm5 for solo and rm10 for padu suara. Adoy, mahalnyeewwW! Haha xD Tu lahh kan, if menang dapat rm30 for first place, second dpt rm15, third dpt rm10, means kite dapat duit kite balik laa, yet even more! :D But if kalah? rugi jea laaa tk dpt pape, tk berbaloi langsung! -.- so aku mcm malas lah nk masuk. Tkde pasangan :'( Hihi.

3 hari sebelum pertandingan, ameyra ajak aku masuk dgn dia pulak. Sbb dayah segan nk nyanyi depan org ramai. Duhh, mcm aku tk segan pulak? Haha ahhhh peduli! Aku memang nk masuk. Hihi seronoknyeeee! Then kteorg fikir nk nyanyi lagu ape, mase pun dah suntuk ni. Haihh, sampai bergaduh-gaduh kteorg pilih lagu, sbb lagu-2 ameyra pilih semua aku tk minat. Dia cakap, "Takpelaaa, tkpayah lagu best-2. Cikgu nk dnga vocal kite jea, if sedap dia boleh pilih kite for wakil sekolah or anything!" aku pun okay jelaa, kteorg nyanyi lagu Mariah Carey ft. Whitney Houston - When you believe. Aku jadi mariah! Ameyra jadi negro ;p HAHAHA! Ni mmg lagu lameee, zaman-2 mak aku punye lagu. Haha xD Gentle susah gileee nk nyanyi lagu ni :'( 2 hari tu kteorg practise.


Show time! Haha aku suruh kawan aku rakamkan. Speaker dia kuat sgt, sory if suara kteorg tk brape jelas -.- Mane aku? Yg sebelah kiri sayanggg :) yg kanan tu ameyra. If korg perasan, ade kertas kecik warne pink kat tangan aku, tu lirik weh! Aku tk hafal. Menggigil - gigil aku nyanyi xD Haha. Then ade part tu aku nk tergelak. Aduy, risau aku! Da habis semua buat show, ameyra tnye cikgu sape menang? Cikgu suruh tunggu, nnt dia umumkan time perhimpunan. Harap-2 tk kalah! Hahaha xD

No comments:

Post a Comment