Wednesday, April 6, 2011


In this post, its all about him :') Sape ni? Bf aku lahh -.- Dia accident wehhh! Aku dapat tau time aku tga bercuti kat sabah. Pehh teros tkde mood nk bercuti! So aku malas nk story pasal aku kt sabah, tak menarik punn -.- First on my mind, aku nk balik kl! Nak pegi tngok Izzat! Gf mane yg tk risau kan? budak-2 kepong semua ckp dia koma. OMG! Koma means dah teruk, tu membuatkan aku lagi nk tngok dia! At last, tadi aku dah pegi Hospital Kuala Lumpur (HKL) aku minta tolong kt kakak dia. Tnye semua pasal Izzat ni haa. Thanks for all the info sis Atia :) Aku minta tolong mak aku pulak tolong hantarkan aku, Shasha dgn Ameyra pegi HKL. Nasib baik dia baik hati time tu nk tolong kteorg. But sebelum tu, mak aku ade tnye tau sape yg sakit? Aku straight ckp je yg bf aku sakit. Aku nk lawat dia, please. Hihi terkejut aku dia tk marah doh :D Seronoknyeee, transport dah ade. Senang sikit kan? Hee, sampai-2 hkl je mak aku suruh kteorg turun, then dia teros pegi keje. 

Then aku, Shasha dgn Ameyra cari counter pertanyaan. Ade abg polis ni, dia mcm tk busy je. So, kteorg tnye lahh, wad NEURON kat mane? Dia mcm buat-2 tau je doh. Haha then dia suruh pegi kt bilik ape tah name dia, aku lupaaa. Tnye kat abg counter lain pulak, kteorg tnye lagi wad neuron kt mane? Abg tu gelak pulakk -.- Rupe-rupenye kteorg salah sebut, its NEURO lahh! Haih, malunyaaaaa! HAHA. Then dia suruh tulis name pesakit, aku tulis lahh Mohammad Ali Izzat Bin Azman. Dia check check check, yes Izzat ada! Nasib baik lah tk salah hospital. Haha, then ade polis ni tolong tunjukkan jalan pegi bangunan ICU tu. 

Okay dah semangat ni nk melawat dia! Tbetbe ade pakcik polis ni pulak cakap mase melawat pukul 4.30pm - 7.30pm. Pehhh time tu baru pukul 2 lebih, so kteorg terpakse lahh tunggu smpai pukul 4.30! Err, jalan-2 kejap cari kedai beli roti dgn air. Ingt nk beli kad ucapan tau, tapi tk jual pulak :( So aku beli kain lap tangan satu warne biru, then kteorg conteng-2 ucapan atas kain tu, kire gantikan kad lahh :D HAHA kelakarrr! Tik tok tik tok, dah pukul 4.30! Kteorg pun cari bilik dia, ade name Ali Izzat! Masuk-2 je nmpk dia terlantar je atas katil. Muke dia series lain gilaaa! Nak katekan satu badan dia bengkak, air mata meleleh, kaki kanan patah, rambut kene cukur, kpale berjahit, tulang rusuk patah, muka calar-2. Aku tgk dia pun, ternangis teros! Tapi tahan sikit-2. Time aku tgk dia mcm sejuk je, sbb dia tk pakai bju. Dah la katil dia betul-2 depan aircond! Aku pegang tgn dia, then kteorg bisik-2 kt telinge dia. Nk suruh Izzat bukak mata, tapiii dia bukak sikit je. Nurse ckp dia separuh koma, kteorg rase Izzat dnga ape yg kteorg ckp, tapi dia diam jea. Tkbole ckp pape, sbb ade tiub dlm mulut dia. But bdn dia ade lah gerak-2 sikit. Alhamdulillah :) Then kteorg balik. Hm be strong biy, we all need you. Sape yg bace post ni, tolong doakan agar izzat cepat sembuh. Amin :')

No comments:

Post a Comment