Thursday, April 21, 2011

Sekian lame kiteorg training, smpai jugak hari perlawanan. Dup dap dup dap jantung aku *ketakutannnn! HAHA yelaa, aku pun baru lagi main hockey ni, so memang tk mahir :) Kiteorg lawan dkt Stadium Hoki, Pantai Dalam. Pukul 6 dah kene ade kt skola, kene lah gerak awal kan. Takut jem! Sampai je sane, sekola lain semua tk smpai lagi. Skola kiteorg yg paling semangat dtg awal-2! Haha, tkpeee. Untung lah, kiteorg dpt jumpe pasukan hoki malaysia. Secara live tau, jangan jealous :p Dalam pukul 8 cmtu baru sekolah lain smpai. Mule lah perlawanan :D Smk Perimbun *nama sekolah aku. Hihi VS Smk Jln Reko 0-1. Smk Perimbun VS Smk Khir Johari 0-1. Smk Perimbun VS Smk Abdul Jalil 3-0. Weee menang menang! Haha xD best dohhh. Ape lagi dapat makan free! Hee, yang tkbole tahan. Cuaca dia, pehhh panas gilaa! Makin gelap kulit aku :'( Okay dahh lah, aku malas taip pnjang-2. Byee bloggers, sila follow :)

No comments:

Post a Comment