Saturday, April 23, 2011


Tettttt tetttt, korg sedap-2 pegi tngok concert Justin Bieber kan? Aku pegi hospital jea lawat Izzat. Lagi berfaedah tau, Hihi :D Kali ni, shasha dgn ameyra tk ikot. Hm just Fyna, Ana dgn Qila je teman aku. Time nk tunggu bas tu bole pulak ade satu van ni lalu, dorg jerit "Nak pegi concert JB laaa tuhhhhhh!" Pehh rupe-2 nye ex aku yg jerit tu, mcm babi jea -.- Time tu aku sorg, then baru ana dtg. Bpe minit lepas tu, bas pun smpai. Fyna dgn Qila dah ade dlm bas tu, aku cite kt dorg psl van tadi, si qila ni pulak bole bantai percaya yg kteorg nk pegi concert betol-2. Aduhh pisang =='
Dah smpai ts, then kiteorg jalan pegi BB. Amik teksi dkt situ. Smpai hospital dah melayang rm10. Takpe, syg punye pasal. Malas nk berkire :') Hihi, kteorg teros pegi counter pertanyaan, sbb Khairil ckp Izzat dah tukar wad. Nk tau lah betol ke tak, mane tahu dia kencing aku kan -.- Nk tnye pun kene amek number. Haihh sementara menunggu giliran, ana ni tkde keje dia ikot balik suare org yg sebut number tu. HAHA kelakar xD

Tingggg! Giliran kiteorg pulak! Hee, abg pekerja tu ckp Izzat still kt bangunan neuro, tapi dah tukar wad 4A, bukan icu dah. Alhamdulillah, dah byk perubahan. Mate dia dah bole bukak semua, tgn pun dah byk bergerak. But kaki dia, kene masuk besi pulak. Kesiannn! Menangis lagi aku tgk :'( then dorg semua suro sabar. Hm okay, habes lawat kteorg hang Pavi jap. Naik teksi, jem terok! Kene pulak rm29. Hahaha nasib Ana support sikit. Pastu boleh pulak terserempak dgn Juliana Evans dkt Starbuck! Dlm tv je okay, kt luar perangai mcm sial! Nk usha panas pulak kt kteorg, mcm tkpenah nmpk org je dohh -.- Haihh. FUCK OFF! Kiteorg gerak bb cepat-2, menyampah je. Then aku saje nk beli cap :D Haha dorg pun teman aku cari, then teros balik. It was a kinda fun day. Hee eh korang, please doakan Izzat. Semoga dia cepat sembuh, amin :')

No comments:

Post a Comment